A Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítvány minőségpolitikájának fókuszában olyan magas színvonalú és az ügyfelek igényeit szem előtt tartó vállalkozásfejlesztési szolgáltatás áll, amely biztosítja az ügyfelek, valamint a Kuratórium elégedettségét és kiteljesíti az MVA misszióját. Ehhez kapcsolódóan az MVA célja olyan komplex és sokrétű vállalkozásfejlesztési szolgáltatások nyújtása, amelyek a magyar mikro-, kis- és középvállalkozásokkal kölcsönösen előnyös kapcsolat kialakítását teszik lehetővé. A minőségi szolgáltatás nyújtására alapozva emellett az MVA célja, hogy szolgáltatásainak folyamatos bővítése, fejlesztése, újítása révén a Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ismertsége és elismertsége növekedjen.
Az MVA vallja, hogy magas minőségi szolgáltatást csak úgy tud nyújtani, ha a stratégiai célok elérése érdekében a minőség ügyét a szervezet egészére kiterjeszti és munkatársainkat e vonatkozásban is elkötelezetté teszi. Ennek szellemében a következő minőségcélokat tűztük ki magunk elé:
Az MVA minőségcéljai elérésének forrása és záloga
Az ügyvezetés kijelenti, hogy a minőségpolitikát következetesen megvalósítja és biztosítja az ehhez szükséges erőforrásokat.
Az MVA valamennyi munkatársa elkötelezi magát, hogy tevékenységét a minőségirányítási rendszer szellemében és gyakorlata szerint végzi, és annak fejlesztését célzó javaslataival az ügyvezetés ilyen irányú munkáját támogatja.